söndag!

Sötnosar ! hur mår ni ? jag mår illa, skit illa jag vet inte varför.. har spytt hela dagen igår & hela natten från 03.00, en lång historia,som ni inte får veta tihi:) men nu mår jag iaf bra , iallfall bättre. Ofelia lägger in en bild på oss, som vi tog igår när vi satt typ på vägen ? eller ja , typ iaf. men idag ska min farmor & min pappa komma hit, för vi ska fira min pappa som fyller 40 tror jag, eller 39 skitsamma, så dom kommer hit, och sen ska vi gå på någon restaurang här i närheten, aa så äre :) men nu ska jag gå och fixa mig tror jag . ni får ha det bääst så länge !
  
två bilder från igår, puss / e

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit skit fina ögon du har !

2009-01-25 @ 11:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0