söndag..

Nu sitter jag här hemma hos Ofelia, och vi har precis sätt klart på the ring 2, vi såg 1an igår kväll, dom e ganska läskiga fast inte så speciellt haha(a).fast vi har ju sett den förut och så, men iallafall. imorse väcktes jag av mamma ringde mig typ vad 11 fast jag pallade inte svara! Men sen va ändå frukosten serverad och sånt, så vi gick upp iaf. Men sen ringde hon ju igen vid frukosten och sa att jag skulle gå till Elin & Camilla där hon va och skit dryyyg! Så då va jag typ tvungen att gå dit fast jag inte ville.. orkade verkligen inte, klockan va ju fan typ halv 12. Men iaf så gick jag dit och typ följde med Elin till skärholmen, sen så gick vi hem till dom igen, och då gick jag hem till mig ganska snabbt, för jag bråkade skit mycket med min mamma&elin skulle ändå på träning, så allt va s jävla onödigt att ja skulle gå från ofelia från första början, men sen kom jag hem och typ direkt där efter så gick jag till Ofelia igen, Sen såg vi filmen och det, vi hann inte se klart den igår, eller vi va skiit trötta (a) , förlåt för vi inte uppdaterar så mycket längre, vi ska bli bättre igen, förlåt till alla er som sagt " vi läser er blogg dagligen " & har den som första sida och sånt, vi ska bli bättre & uppdatera mycket oftare & lägga in mer bilder och ta mer bilder & videoinlägg och sånt, aja ni får ha det bra allihopa! sluta inte läsa, :) hihi puss / e

Kommentarer
Postat av: Anonym

emmelie, jag vill bara säga att jag är en tjej på 10 år som har kännt ofelia sen 6:an. Jag har eran blogg som förstasida + att jag läser vart ända litet ord... den är så jävla bra (a). Men jag tycker att det är helt okej att det inte kommer upp några bilder eller några videoinlägg, men somsagt det skulle vara kul ;). Om du vill så kan ofelia ge min msn till dig :P

/kramar ''Ninni''

2009-01-11 @ 19:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0