tillbaka :)

Hej allihop , föörlååååt för ja inte bloggat på evigheter.  Men de har varit värsta provet i skolan imorgon & ja har vart tvungen att plugga t de-.- så har vi engelska prov imorgon oxå men pallar inte träna aja. Idag har d somsagt vart skola, trååkigt. Emmelie stackarn var sjuk:( fast jag skulle gärna vara sjuk i några dagar för att slippa skolan.. Snart ska jag till gården på ett möte haha, måste ha möte om typ en skid resa vi ska göra på sportlovet x) jag ska möta upp söta Felicia vid tuben om en halv timme unefär :) Imorgon ska helin sova hos mig, på lördag ska jag sova hos emmelie & på söndag fyller mami år (a) fast jag har inte köpt någon present t henne :I om nån har något förslag kan ni ju skriva det (a) Egenligen har ja inga pengar men jag får vell ta ut förskott på mitt barnbidrag -.- Ja det var vell allt hah, men jag lovar att blogga mer för på sista dagarna ha det bara värkat som om det här är Emmelies blogg men det är ju BÅÅÅDAAAS :) så jag ska skriva mer sen från måndag hihi (a) Ja ni får ha det så bra , puuuuussssaaar till er! / ofelia

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0