tisdag

Hej alla söta blogg läsare! Okej , jag  e inte så där deprimerad, jag lät  som sveriges största deprimerade unge typ någonsin, men det e jag inte ! jag har det bra, eller ja nästan men skitsamma, jag överlever liksom. ta en dag i taget, jag får helt enkelt tro på att allting kommer ordna sig, och annars har jag ju folk som faktiskt bryr sig och sånt, så jag dör nog inte, får vi hoppas :) idag ställde jag klockan på 6 , fast kom inte upp förens 20 i 8 :$ fick lite bråttom, eftersom vi började 20 över. aaa, iaf vid 12 kom elinh efter en lektion, hon har ju bytt skola, gick i min klass förut, de va då vi va som tightast, saknar tiderna ! saksamma, hon ska ju kanske börja i min klass igen, eftersom det är så långt till hennes skola. japp, så ligger det till, alla ba intressant :o haha (a) jag fick inte skippa sista lektionen, för jag råkade träffa min mentor försökte bortförklara mig med huvudverk och bullshit, men hon tvingade mig vara kvar:( jaja, sen skulle jag träffa ofelia, men ingen orkade, för vi va så trötta. så nu  ska jag träffa henne ikväll istället typ efter maten vid 7 eller något, vi ska nog taggish till gården eller något sånt, ni får ha det bäst & en bra tisdags kväll, det ska jag försöka ha , haha ..
                
första bilden e för ungefär ett år sen eller något, dom andra bilderna, e ganska nya, men japp så äre, haha (a) känns som det bara e jag som bloggar, men ofelia gör faktistk läxor !, pussssss / e

Kommentarer
Postat av: Anonym

va fin du va ! :$ :)

2009-01-14 @ 16:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0