torsdag


halvgamla bilder m älskling

Hej allihopa! Idag var det somsagt första skoldagen efter heela låånga skööna lovet -.- Det söög! Fast kul att träffa alla igen:) Skolan var vell som den brukar, tråkig, långsam ni vet. När vi sluta fick jag in julklapp av Fanny, jag fick ett par jätte fina calvin clein (stavning?) trosor & en mini DKNY perfym red apple (har den stora grean apple oxå) :) hihi så gullig! Iaf, efter der gick jag hem och åt , var så hiiimla hungrig hade typ inte ätit något på hela dagen:p så titta jag och ebba på film. "skelleton key" hette den (tror det stavades så) Den va vell bra, så kom min pappa hem. Och vi åt middag allihopa, det är min mamma och pappas bröllopsdag idag! Dom har varit gifta i 15år & tsm i 19:o shiit va länge lixom ! Så dom drack champagne (jag&ebba cider) så åt vi gott och sen tårta :) Yes min dag, nu måste jag göra några uppgifter i matten, har 12st tills imorgon -.- orkar inte! Menmen sånt är livet. Men ha det bra, puuuuuuuuuuuuussss / o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0