måndag

heelloo:) Nu sitter jag här i mitt rum, Emmelie har precis gått & jag har just ätit mat. Haha sprutan gjorde skiit ont! (okej ofta ni bryr er (a) ) Efter det gick jag och emmelie till willys & köpte chips så gick vi hem till mig och såg sunes jul höhö. Förlåt för att vi typ bloggat lite på sista tiden & inte har så mkt videobloggar längre! Men vi ska skärpa oss med det! Juste ni måste kommentera om ni vill att vi ska skriva om ngt speciellt:) då skriver vi om det (: kom ihåg att ni kan maila oss också på mail adressen som står under "viningsbilden", hihi (a) Men nu måste jag typ plugga -.- aså seriööst jag ORKAR INTE! så fakking tråkigt aså :( typ so skit, jag ska kunna 73 frågor tills på fredag :I aja, men ni får ha det så bra, emmelie kanske bloggar lite senare, vem vet ? (: puuusss / ofelia


väärldens fulaste bild men den bjuder jag på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0