bilder

Hej alla , hur mår ni ? själv mår jag sådär . Är fortfarande sjuk -.- har fan vart det i en vecka nu :o seriöst! men iaf, i helgen blir det bara att ta det lugnt hemma. Måste vara hemma för mamma därför jag har varit så dålig :( Plugga måste jag göra också , ligger fett efter i skolan, paaaaallllaaaarr inte d ! Men men , som jag sa förut så har ju Emmelie bloggat mest här i bloggen, men nu blir det ändring på det! Nej nu ska jag lägga mig på soffan och titta på tv som ja gjort varje dag hela veckan.. Ni får ha en så rolig fredag kväll, hoppas ni får det roligare än vad jag kommer ha haha :) love / o

         

lite bilder på mig , dom ligger i ordning . Alltså den första e gamlast och sista är nyast. Puss!

Kommentarer
Postat av: Andrea

gud vad fin du va i brunt hår! du borde verkligen ha det. ni skulle bli skit fina i brunt hår, ljustbrunt/mörkbrunt spelar ingen roll skit fint på er!

2009-01-24 @ 23:27:04
Postat av: Anonym

Håller med Andrea !

2009-01-25 @ 12:31:43
Postat av: Anonym

nej förfan, båda ni ska vara blonda :s

2009-01-25 @ 12:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0