HAHA

 .    

VI DRIVER PÅ ALLA BILDER :)


haha fina bilder..& ja alla e oseriösa faktiskt, men iaf (: oförglömlig kväll, vi till sista andetag syster, utan dig är jag inte hel. förlorar jag dig, vill jag inte längre leva.du ger mig hopp, du får mig att kliva upp varje morgon, jag lovar dig hjärtat utan ofelia thor är emelie forsblom, ingen alls. utan ofelia saknar emelie mening, du e mitt liv & jag kommer skydda dig, kommer ställa mig framför den som vill dig något ont, kommer alltid ställa mig på din sida. kommer finnas för dig, kommer gråta med dig, kommer skratta med dig, alla gånger du funnits där. tack för allt, utan dig tappar jag andan, utan dig kan jag inte vara lycklig. du e bäst.. jag <3 dej, föralltid.
idag vaknade jag typ vid halv 1 , jag åt frukost ( kött ) haha (: nu e jag sjukt trött bara.. hehe.. men snart ska jag träffa Ofelia igen, vet inte riktigt va vi ska hitta på , men något blir det väl. ha det bra, videoinlägget fuckade, men det kommer!
pussar / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0