i <3 saft

Tjo söton! Drack precis upp mitt andra glas med jordgubbssaft, har blivit helt beroende! Nu sitter jag och äter några minttabletter som jag fick av min pappa i julklapp. Tror det är godis (?) haha! Blev fett irriterad för vår statistik var jätte hög & nu helt plötsligt va den jätte låg :s cp ! någon som vet vad det beror på ? Men iaf, måste sova snart men jag är värkligen inte trött ! Har fått helt fel vanor nu under lovet, somnar alldeles försent och vaknar alldeles försent också haha:) Men nu ska jag göra mig iordning, ni får sova så gott. Puss/ o


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan bli så ibland! men oftast kommer statistiken tillbaka en eller några dagar senare ha det bra tjejer & jätte fin blogg! kram

2009-01-06 @ 23:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0