10juli

Så nu är man 100kr rikare, mormor ger mig & min lillasyster jämt pengar när vi är här. Hihi det är bra (a) Speciellt för mig som förövrigt är helt pank. Kan faktiskt inte ha pengar , dom tar slut på en gång. Aja, just nu sitter jag i vardagsrummet med laptopen i knät och halvtittar på tv (my name is earl) medans min mormor snackar i bakgrunden . Jag svär hon snackar non stop aså! Om så ointressanta saker , får damp attacker har bara lust att skrika hållkäften till henne fast det får jag ju inte så får snällt svara på det hon säger. Grrr! Haha! Uppdaterar mer imorgon, sov sött! Många kramar /O

Kommentarer
Postat av: ävelicious

hej söt!

kolla gärna in min blogg :)

2009-07-11 @ 00:31:42
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: amalia

haha lilla farmor då, alltid om samma saker, hela tiden ;)

2009-07-17 @ 13:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0