dålig uppdatering

Hej älsklingar! kom nyss hem,förlåt förlåt för dålig uppdatering igår och idag.men jag har inte haft tillgång till dator varken igår eller idag,igår skulle jag ut och bada med lisa,men våra föräldrar bustade oss för dom snackade med varandra,båda sa att vi sov hos varandra,skit men aja.. det blev bara sitta hemma hela kvällen hemma hos mammaskille,utan data! tråktråk,la mig skit tidigt typ första gången på hela sommarlovet jag lagt mig innan 4 .. hehe , men iaf.idag vaknde jag runt 12 va tvungen för att mamma tvingade med mig till jakes mamma ( min plastpappa ) så vi va där hela dagena och hundarna badade och vi åt massa gott grejer,riktigt land där ! mitt i ingenstans,skulle aldrig klara bo så ;o nu ska jag tjila iväg och äta cheesbolls! imorgon kmr elin älskling hem och då ska jag sova hos henne,men ikväll ska jag sova hemma så då bloggar jag mer senare. vi hörs snart! puss på er / e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0