HISS&DISS



Cheesburgare - På riktigt cheesburgaren är det jag lever för,haha jag skojar inte.ibland skulle jag bara kunna döda för en när jag e hungrig,det värsta som skulle kunna hända va om dom slutade sälja cheesburgaren.ouf,nej i love it.bara 10 kronor och åh,ja stort plus!

Sommarlov! - seriöst tänk dig själv att gå i skolan,utan att veta att det finns en tid man bara är ledig.skulle det finnas någon som faktiskt skulle gå till skolan då? i don´t think så,ett stort plus till lov & speciellt sommarlov!

Blogg.se - en sjuukt bra sida,det tar längre tid att få besökare och sånt på blogg,men endå om man vill lyckas ska man inte köra på devote eller liknande,vill du till toppen? blogg.se absolut bästa, plus bloggen e finare då också.
 
Solarium - När man känner sig alldeles för blek ,då är solarium så himla bra.man känner sig så himla mycket finare när man är brun,och om vädret fortsätter så här,så är det väl ändå tur att man kan bli brun på andra sätt ? plus det går mycket fortare och man får finare färg , cred!

Semester/Utomlands - Jag skulle inte kunna leva utan att vara utomlands, värmen, drinkarna, den goda maten,hotellrummen,fina killar,uppmärksamheten asså allt med att vara utomlands! Känslan när man kliver av planet , ligga vid poolen&stranden hela dagen och det största problemet varje dag är om man ska äta pommefrite eller pizza och om man ska ha på sig klänning eller shorts,i loove!

Bröllop & gifta sig - Är det inte det gulligaste som finns att gifta sig ? man bestämmer sig för att dela sitt liv med någon annan,jag vill gifta mig,det e min största önskan. Mitt dröm bröllop skulle ju se ut så här: Jag har världens finaste vita klänning med slöja och allt,jag har en stoor fin tårta och en kille jag offrar allt för.efter bröllopet ska vi åkta till bahamas i en månad på semester och bara njuta av varandra.om några år ska vi skaffa ett parn,1 pojke och leva lyckliga livet ut=)

Pengar - Sista som får komma på hissar listan är endå pengar,vad vore man utan pengar? ingen shopping,inge mat inge fika,inge bio ingenting..tänk er själva,bo i afrika inte ha ngn shopping,inge godis,ingenting! vilken tur vi ändå har.Me <3 Pengar!


Folk med för bra självförtroende - visst det e jätte bra att ha självförtroende,jag har det själv och det ska man ha.man ska tycka om sig själv,älska sig själv. Men när det går så långt att man tycker att man e störst,bäst & vackrast.det finns ingen finare eller bättre och alla som inte ser exakt ut som jag är fula,då är det ju bara pinsamt!

Bittra tanter - det finns ju alltid tanter eller väldigt bittra människor som alltid ska klaga på allt som dom ser,"din hund får inte kisss här" "du går på min tomt" "du spela musik vid 10 på kvällen" jag menar,kom igen vem orkar lyssna på allt gnäll och sånt,jag har lärt mig att när sånt händer bara le och liksom säga aa okej,för varje gång jag blivit sur har det blivit bråk,man får helt enkelt acceptera att alla inte har det lika bra som man själv och att man e glad att man inte har något alls att göra med det personen!

Mammor som klär sig som tonåringar - jag menar hur snyggt är det på en 40 åring att gå runt med en kjol som knappt täcker rumpan? eller en tröja där man visar halva brösten och till och med sminkar sig och använder billigt h&m smink så det blir rand och mascara så man knappt ser ögonen osv? väx upp,säger jag bara till såna människor.

Begravning - Eftersom bröllop fick en punkt där uppe,måste begravning få en punkt här. Är det inte det tråkigaste som finns att gå på begravning,alla är ledsna,man sörjer och man får ibland se liken,vem mår bättre av att på något sett fira att någon dött,nej usch jag tycker inte begravningar borde finnas i huvudtaget,visst minnesstunder kan vara fint och gulligt och sånt,men begravningar,nej jag vill inte ha en när jag dör iaf !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0