Nystart

Hej igen bloggen! Kul att Ofelia bestämt sig att börja blogga igen,så jag tänkte varför inte liksom:) så ja,back on track som man säger.. hmm .. det har ju hänt rätt mycket sen jag skrev sist kan man ju lugnt säga! Ofelia har ju blivit brunett,tråkigt för vi inte liksom ser ut som twinisar längre,men vi e alltid det iaf,men endå e hon sjukt söt i det,så det e ju iaf bra! Mitt hår e väl ungefär lika dant,bara läängre,men vet inte varföör jag snackar om hår faktiskt. Haha! men har precis vaknat faktiskt, fundrar på att dusha och sminka mig sen på efter middagen tror jag att jag ska träffa Stefan & Mikael och prata lite,och ikväll annars ska jag bara ta det lugnt med mami. Annars i förrigår & igår var jag med min farmor, på onsdagen shoppade vi massa,jag fick med mig en tunika ,en väska,ett par skor & ett skärp! Men d et va ju innan jag började blogga,så jag orkar inte lägga in bilder på det.. På kvällen åt vi lövbiff och även min pappa kom över,som jag säkert inte träffat på flera år,mysmys. sen spenderade jag mesta av kvällen att sitta på ballkongen och lyssna nör det regnade på taket på ballkongen i en varmstol med choklad,hur mysigt som helst.
men nu ska jag ge mina små hundar mat och sedan gå ut med dom,suck..varje visa varje dag,usch usch ..


Här är en bild på mig från Avslutningen på väg hem till Lisac, :)
Puuussar & massa med kärlek från / Emmelie Forsblom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0