Om igår

Nu har jag suttit i ungefär en halvtimme och försökt ladda upp bilder från igår men min dator tycker tydligen inte om det. Åh somsagt hatar sega datorer! Annars va det trevligt i Mariestad, förutom en grej som missförstogs och allt blev helt cp ! Men det löste sig tillslut, illafall för mig. Men förutom det var det roligt. Det började med att Felicia mötte upp mig inne i stan, sen gick vi och hälsade på hennes kompis Jonas. Han erbjöd oss skjuts hem till Josefin så vi åkte med han, haha roligaste aså! Han kör som en galning, sen väl hemma hos Josefin så skulle hon duscha så gick vi och träffa några flera bla hennes pojkvän. Vi chilla lite inne, lyssna på musik och sådant. Sen va jag och Felicia tvungna att dra hem kl 5 berorende på det där som hände. Så va vi hemma, åt, tittade på TV och så. Tillslut vid 8 halv 9 kom min pappa och hämtade mig. Då åkte vi hem, chillade framför tvn och såg på onskan. Vad gjorde ni igår ? Pussar / O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0