Äntligen är sommaren tillbaka!


haha, Felicia , jag, Molly, Emilia & Nadine (Shiren tar foto) :)

jag älskar er , ful bild

tjejur

haha pooose it emilia :')

<3



Molly & Nadine :)

Felicia & Shiren


Lite bilder från igår och idag :) Igår chilla ja ute m dom ni ser på bild, vi va typ i högalid parken sen gick ja och Felicia hem till henne & åt grillat. myys ! Så fick vi reda på att deras hund smitit så vi var tvugna att gå ut och leta efter den. Vi leta i typ två timmar & ja å Felicia gick lååååångt åt helvete. Tillslut hitta polisen den så efter det fikade vi hos Felicias mormor:) Sen idag har jag varit med världens bästa Felicia & Shiren, vi va i hornstull heela dagen och chilla . Sjukt nice väder ute! Så nu är jag hemma, ska snart ut igen. Ja Felicia & Shiren ska grilla och bada på sjöberget, myyyyys! Äntligen är sommaren tillbaka hoppas det är så här fint väder enda tills skolan börjar. Pussar / O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0