Lista

lite om mig:
Brukar du komma i tid: Oftast
Vad hade du i din mun senast: Glass i think

När mår du bra: När jag är med mina nära & kära thihi
När blev du fotad senast: Idag
Hur känner du dig nu: Ont i huvudet
Kan du laga mat: Nej :$
Vad tycker du om fötter: Hatar fötter!
Är du smart: Ja sådär haha

är du aktiv i skolan: Inte i 7an men ska satsa i 8an :)
vad saknar du: Kärlek
När och varför grät du senast: Idag när min lillasyster slog mig skit hårt på mitt öra där ja just tagit ett nytt hål, det gjorde sjuuuuuukt ont!
Var det pinsamt att svara på det : Nej :o
Hade du en bra kväll igår: Funka
Din favoritdryck på morgonen: Läsk :$ det är typ godast!
Vad ska du göra i sommar: Grönan, allsång, tälta, åka till Jonna, vara med vänner, sola, bada och mycket mer :)
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag
Vad vill du jobba som: Vet faktiskt inte
Har du tråkigt just nu: Ja -.-
Vad gör livet värt att leva: vänner och familj
Vad i livet ångrar du: Mycket, fast man lär sig av sina misstag
Vad lyssnar du på för musik: Kan lyssna på allt möjligt utom klassiskt och sånt :)
Är du bortskämd: Haha nja sådär
Är du trött: Japp
Vad gör du imorgon: Kolla lite på stan, sen vet jag inte


Första..

Din första operation: Har aldrig gjort någon
Första piercingen: Öronen
Har du piercing någon annanstans: Nej men vill ha i naveln, tungan & snett under läppen
Första priset:  Pris (?) :s
Första sporten du började på: simskola när jag va liten
Första husdjuret: kanin
Första semestern: Paris
Första konserten: Vet inte
Första kärleken: Typ Leo på dagis haha

Favorit..

Filmer: Har många!
Tvprogram: Desperate housewife, sex and the city
Musik: Kan lyssna på allt utom klassiskt, opera och sånt
Kroppsdel (på kille): Mage
Sport: Vet inte , men kung fu är bra . Fast tröttnade
Plagg: Mjukisbyxor är skönast !
Skola: Aspuddensskola
Bok: Skadad


Just nu..

Äter du: Ingenting
Dricker du: Ingenting
Ska du: Skriva vidare
Lyssnar du på: Ljudet ifrån tv:n
Väntar du på: Att frågorna ska vara slut
Tittar du på: Skärmen


Vad du föredrar (motsatta könet)..

Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller kyssar: Båda
Kortare eller längre: Längre !
Snygg mage eller snygga armar: Snygg maaage!
Busig eller lydig: Busig

/O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0