Ofelia Lena Margit Thor

Hur uppfattas jag som person? Det har jag absolut ingen aning om faktiskt :o Jag hoppas att jag uppfattas som rolig, glad, snäll osv !



Snackar jag skit? Ja snackar nog rätt så mycket skit om jag ska vara helt ärlig, men jag är ingen sån som går runt till alla alla mina kompisar och snackar skit om alla . Snackar typ bara skit med Helin & Emmelie o det som är så bra är att dom inte golar. Kan snacka skit i timmar om hur taskiga folk är, fula hur mkt dom leker osv . Thihi (a)

Röker jag? Händer ibland
 
Dricker jag? Jag dricker, fast inte så ofta bara när det är fest och sådant. Brukar bli rätt full när jag väl dricker, men man lär sig av sina misstag och jag vet nu att jag inte ska dricka sååå mycket. För hur kul är det att vakna dagen efter och få höra att man skämt ut sig totalt ja vet inte vad? Inte så roligt faktiskt.

På kärleksfronten? Skulle aldrig vara otrogen när jag har ett förhållande. Jag vet själv hur det känns när killar sviker, strular med andra tjejer och sånt. Jag vet hur ledsen man blir och skulle inte vilja utsätta min pojkvän för det. För när man är tillsammans är man ju det ? Då håller man inte på med andra killar/tjejer punkt slut. Om man vill göra det får man ta och göra slut för players är det absolut värsta jag vet!

Min dåliga sida.. På sista tiden har jag blivit värsta pms ungen :o Kan va jätte glad, sen en liten sak kan ja bli sjuukt irriterad på. Ibland kan jag låta otrevlig utan att jag ens tänker på det vilket inte är så roligt. Försöker verkligen tänka på det!

Vad tycker jag om mig själv? Ibland ÄLSKAR jag mitt utseende , håret, sminket blir skit bra allt ser helt enkelt typ perfekt ut. Och ibland tycker jag att jag är så ful att jag nästan inte ens vill gå utanför dörren. Fast egentligen ska man bara ta att acceptera sitt utseende, för vad ska man göra egentligen ? Man är född på ett vis och det kan man inte ändra på. Därför tycker jag det är så fult när folk kommenterar andras utseenden tex, "vilken stor näsa hon har" , " va mkt finnar han har" , "vilka snea tänder" "vad kort hon är" osv. Det är ingeting den människan kan göra något åt så om alla bara håller käften och inte snacka massa om andra skulle säkert folk inte ha lika mkt komplex för sina kroppar. Fast såklart alla har komplex, jag också. Tycker tex att jag är för smal, har fult hår, för små bröst osv osv. Men försöker inte tänka på det och ta fram det jag tycker är fint på mig själv istället, som mina ögon, läppar, rumpa osv.

Lite annat. Det jag lever för är mina vänner, dom är mitt allt helt seriöst . Utan dom skulle jag inte klara mig. För det absolut bästa jag vet är att umgås med folk & jag älskar att träffa nya människor! Jag älskar att festa, shoppa, sitta vid datan, bada, sola, ha pojkvän, pussas, kramas, va ute och röja. Jag älskar mitt liv helt enkelt . Fast det ibland bara känns som om jag vill försvinna och att mitt liv är absolut piss så älskar jag det när allt kommer omkring. Fast jag ibland bara vill dö skulle jag aldrig någonsin ta självmord. För tänk, livet är det värdefullaste du har. Gör aldrig illa dig själv pga en kille tex, om han gjort dig något dåligt vrf skära dig då tex pga han ? Vrf spilla dina tårar på han för ? Han är absolut inte värld det! Jag vet att det är sånt man säger, när det väl händer så känns det som om man vill dö. Men man kommer över det, man säger att man aldrig kmr bli så kär . Men tänk någon gång i livet gifter du dig, skaffar barn & då kmr du absolut va lika kär ! Så behåll livet fast allt känns fel.

Det va lite om mig de , puss på er ! / ofelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0