Hiss&Diss



Solbränna-
Är det inte bland det snyggaste som finns ? När man är jätte brun på sommaren, allt blir bara så mycket snyggare. Man ser mycket fräschare ut, kläderna ser bättre ut på en, man behöver inte använda foundation, puder & sånt. Nej jag tycker inte om att vara blek ! Inte för jag är världs brun nu , men kolla vädret ute!

Solbrillor- Klarar mig inte utan ett par schyssta solbrillor på sommaren, dom skyddar mot solen, går att användas som diadem, döljer trötta ögon osv & man ser bara så mycket snyggare ut i ett par snygga solglasögon. Tummen upp för det!

Ung 08, the voice osv- Man träffar alla sina kompisar, träffar massor nya människor, får lyssna på massa musik och uppträdande IRL gratis, på ung 08 finns det massa aktiviteter man kan pröva på för dom som vill. Det är sommarens absoluta höjdpunkt för mig ! Ett bra avslut på sommarlovet helt enkelt.



Regn på sommarlovet- Åh det är det värsta jag vet ! När regnet bara vräker ner när det är sommarlov. På sommaren ska det ju vara sol så man kan sola och bada och vara ute. Regna kan det göra när som helst bara det inte är på sommaren.

När alla är bortresta- Hur kul är det när alla ens kompisar eller iallafall dom du umgås med är bortresta samtidigt? Inte så kul ! Speciellt inte om det är jätte fint väder ute ! Nej det gillar vi inte .

Sega datorer-  Jag verkligen HATAR sega datorer, jag får damp på sånt. Jag har inte tålamod till sånt verkligen inte. När man sitter och väntar i typ 5min tills en sida ska komma upp eller när det tar typ 10min för en bild att laddas upp någonstans. Nej datorer ska gå snabbt riktigt snabbt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0