idag & igår

Hej sötnosar. som sagt förlåt för all dåliga uppdatering vi ska verkligen bli bättre jag lovar, som sagt igår va vi ju till gården till kl 9 då vi gick ut istället, och mötte några osv. vid 11 gick vi ju hem & åt godis, och tuggummi och sånt . sen satt vi framför datorn & pratade , sen pratade vi lite i telefon och sånt, vid 3 så la jag mig i Ofelias säng sen kom Ofelia och sa " lägg dig i din säng " asså neran för sängen, sen kmr jag ihåg att jag rullade ner i sängen och sen km rjag inte ihåg ngt mer, somnade på dirr! ganska skönt, vaknade ju sjukt tidigt, och vi va ute och gick typ 3 timmar igår kväll , ganska jobbigt !!? anyway imorse vaknade jag av att ofelias telefon ringde,hm & att mamma skicka ett sms vaken? och jag skrev ja och ohn ringde mig, suck.. ofelia drog till eriksdal vid ungefär 1 så då stack jag hem, jag & mamsen gick till lilje och köpte grejer till ikväll ( melodifestivalen ) hm, :) jag har precis dushat , fönat & plattat håret, ska sminka mig nu och smörja in min torra hud så jag blir fräsh. jag bloggar imorgon eller ikväll , vi höres. Puss puss / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0