jag hatar att komma på rubriker

Hej alla söta läsare ! Hur mår ni alla ? Själv mår jag bra förutom att jag har matteprov imorgon.. Eller omprov om man ska vara exakt -.- Idag har jag varit hemma, eftersom hela min klass hade utvecklingssamtal. Det gick vell hyffsat bra iaf! Och förlåt att jag inte bloggat på länge men det är så mycket i skolan och eftersom jag har ig i matte tvingar mina föräldrar mig att plugga hemma ist så det blir att när jag pluggat klart matte orkar jag inte sätta på datan:/ men aja ska försöka blogga så ofta jag kan, som tur är bloggar ju emmelie också så vi blir två! :)  



Här är en bild på mitt hår taget efter det torkat när jag duschat. Kolla ur lockigt har jag har av mig själv ! :o Det trodde ni inte va ? Fint eller fult ? Själv föredrar jag platt hår men lockigt kan vara fint det också! Nej nu ska jag fortsätta läsa min bok (a) hahah läser en skit bra bok! Skadad heter den och så här ser den ut:
 
värkligen värld att läsa kan jag säga! Men jag bloggar mer imorgon, puss!/o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0