MÅNDAG KVÄLL

Hejsan sötnosar, igår ( söndag ) så kmr jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde .. hm, på dagen gjorde jag absolut ingenting på kvällen träffade jag elinh , och gick till gården där blandannat bästis & matilda va, så vi va en stund med dom, eller jag för a.. sen vid 9 ungefär drog jag hem,det va så segt & tråkigt dära . Idag började lisa i min klass, så det va underbart, haha så nu har vi samma tider och så, sjukt bra. höhö, efter skolan stack vi hem till lisa & käkade, sen åt vi glass osv , vid ungefär halv 8 gick vi till gården, tråkigt nog.. det va nästan inga där, men det va några som jag satt och pratade med tills lisa spelat fotboll klart, sen så chillade vi lite, till sjag inte orkade vara kvar och stack hem och såg på 2 1/2 man och åt min syster hemabakade äppelpaj  sjuukt gott ! Imorgon har jag studiedag så det blir chill ska nog bara ligga hemma och chilla hela dagen det blir sjukt najs, ska bara sova & så heeeela dagen,
men ni får ha det bäst så länge så hörs vi imorgon. Pussar / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0