min helg

sötnosar ! förlåt för jag inte har uppdaterat på ett tag nu har jaft fullt upp , vart sjuk osv. idag har jag leggat hemma hela dagen hade så jävla ont i huvudet och hm hade rök fyllda lungor inatt, ngt att fundera på ? .. och inte pga av ciggaretter, (?) tänkte berätta lite om min helg..
I fredags slutade jag kl 2 och stack hem till Lisa, vi åt glass ( som vanligt ) höhö, sen gick vi till gården där vi mötte upp Elin  & Nathalie och ngra till, Efter ett tag kom Ofelia och Felicia och hon  ville ha bråk med Elin.. p a l l a , men men elin pallade inte bry sig så mkt, så vi pallade inte helller vara där, riktigt segt så vi gick hem till mig och hämtade grejer sen stack vi till Willys köpte godis osv sen stack vi dirr hem till Elins mamma ! Vi satt uppe till klockan 01-03 någonting sen gick vi och la oss, en luuugn fredag ! På lördagen vaknade vi ganska tidigt, hm av att min mamma kom, mamma & camilla ( elins mamma ) skulle nämligen gå till stan, gosh palla , jag & elin fixade oss ett tag och tog den enkla vägen tiill stan = TUNNELBANAN (a) sååå mkt lättare.. haha. Vi kollade lite på skor, sen mötte jag upp mamma i stan och köpte ett par vita tygskor från h&m och ett par svarta " fin " skor på dinsko . blev 400 sammanlagd , :) när vi kom hem från stan mötte vi upp Leon och va med han , ruben & john en snabbis sen stack vi till Willys och köpte godis för ungeäfr 100 kr, tjockisar ! sen gick vi hem till mig jag och elin alltså och såg på melodifestivalen och usch vad jag inte gillar låtenb " snälla,snälla " kmr nog aldrig säga det ordet igen ..Tycker ni rätt låt vann ? själv höll jag på måns... Men men, På lördagen åkte vi runt, från mariatorget till slussen till liljeholmen noch aspudden allt för ingenting , jobbigt nog. vi åkte till midsommarkransen till elins pappa en snabbis sen åkt evi till elins mamma och smörjde in oss med brun utan sol och hade hår inpackning osv, mysigt ! vid 6 stack jag hem, somnade tidigt .. vaknade vid 3 på natten av massa oljud mamma sprang upp och kollade och skrek " det brinner " och jag rusade upp och drog på mig mina kläder snabbt, det hade börjat brinna i affären som ligger neran för vårt hus.. det va rök överallt i hela lägenheten , vi sprang ut, och va ute till ungefär 5-6 någon gång tills vi äntligen somnade om, det hade inte tagit större skador på lägenheten förutan den här jäävla lukten som sitter i , får så ont i huvudet av den, men nu ska jag äta  choklad som min syster köpt, vi hörs imorgon
Puuusss / E
Juste ngn som vet vart man köper hårförlängning Im in big need ?!

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns i tcentralen för 500 lappen ! Puss

2009-03-18 @ 08:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0