redan onsdag !

godmorgon bloggen ! hur mår  ni idag ? själv mår jag bara bra, lite trött förståss har bara sovit 6 timmar inatt.. hm, hatar att kliva upp på morgonen , va ju ledig igår så jag sov ut och satt framför tvn med äppelpaj hela dagen , mums ! nu har jag precis dushat , fönat håret och så, min syster har ju plattången tyvärr så ja får väl gå & ta livet av mig eller ngt, aldrig utan den alltså ! :( ungefär som en familjemedlem hihi (a) nej men ja , snart fyller jag år ! om ungefär 15 dagar, hm ngt att tänka på vad ni ska köpa till mig ? tihi, ikväll har jag ingen aning om vad jag ska göra faktiskt, slutar ju nästan 4 så det e inte så najs. har ju teknik också i början -.- usch vad jag hatar teknik,sen bild, sen lunch , sen vet jag inte men engelska också.. och med tanke på att jag " inte har uppnåt målen " i engelska, idrott & spanska så blir det bara plugga plugga hela dagarna nu, fast fick faktiskt riktigt bra i matte, jag e ju snille ! men ja.. måste verkligen börja satsa nu, sen när vi börjar i 8an vill ju inte ha en dålig start.. så nu kör vi hårt ! ska kanske stanna kvar i skolan och plugga med lisa, fast hon e ganska smart..:( jaja , ikväll ska jag vara hemma tror jag, om jag inte kmr å ngt bättre ! (a)
PUUUSSSSAR / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0