fredag

Nu sitter jag och Emmelie här hos mig & chillar. Idag drog jag(ofelia) till stan efter skolan m Felicia & Helin, köpte ingeting- När jag skulle hem glömde jag att byta i slussen från hötorget så jag kom t gullmarsplan och fick åka tvärbana mot alvik ovh kom till något fucking gettho ställe :o typ Åkersäng ngt! Det va en pil på gatan som peka "mot sthlm" fett läskig :o Sen möttes vi i asp tillslut, alltså jag och Emmelie. Vi drog hem till mig, käka drog t Emmelie sen till gården. Efter det drog jag Nathalie & Emmelie till tuben och mötte upp Emilia. Kul! Vi gick runt i asp typ, bråka m ett par tjejer Emmelie hade båkat med på pea.. Haha! Sen drog vi och köpte godis så va kl11 och vi tagga hem. Nu sitter vi här vid datan och har just ätit upp allt godis & druckit fanta. Vi kanske ska se på film (a) Men vi bloggar mer imorgon. Puss/o&e

 
hahahahha svär sötaste bilden ! :o emmelie på jullovet, hon ser fett liten ut (a)


emmelie&ofelia<3


Kommentarer
Postat av: ` iѕαвeℓℓα - bloggkritik när den är som bäst

ser ut som typ 5 :)

2009-03-16 @ 12:30:32
URL: http://Http://szerafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0