Idag

ojojoj, förlåt för dålig uppdatering idag. Idag vaknade jag skit tidigt för att elin låg & stirrade på mig, hmm .. jag ba hur mkt e klockan ? sen va den typ halv 10 OM jag blev irriterad då, höhö anyway sen vaknade vi upp för elin hade ju redan satt på datorn och då insåg jag att jag aldrig skulle kunna somna om igen, så då gick jag upp, vi åt mackor& obboy som frukost, sen så klädde vi på oss, vi åkte till Midsommarkransen och sminkade oss & hämtade biobiljetter osv, efter det åkte vi till tcentralen och gick runt och shoppade rätt mkt faktiskt,, vi gick runt där i ca 3 timmar minst, jobbigt vår bio gick ju inte förens 20 över 4, så vi fick ju gå runt , gick på mcdonalds och så, och när vi va på sergel mötte vi Kenza coolt va? haha faktiskt rätt häftigt om jag får säga det själv, hih :) Vi såg i taket lyser stjärnorna , den va ju sjukt bra , men boken e också stört bra såå ja , haha jag & elin köpte ju godis & läsk och sånt där,haha alla satt typ & grät hela filmen (?) lite onödigt tkr jag, så sorglig va den ju inte, istället satt jag & elin och skrattade, hmm,inte så snällt kanske men vem bryr sig ? Imorgon är det fkng skola, kmr fan asså orkar inte! jävla fitta :( aja, nej sen åkte vi hem på direkten, nästan vi hälsade på några heta killar som va på våran bio, höhö.
Nej men bloggar ikväll elr imorn, sov sött.
Pussar E

Kommentarer
Postat av: JENNIE - modeblogg

fin blogg!

2009-03-05 @ 20:49:12
URL: http://mrsjenni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0